onsdag den 22. juli 2015

Nu vil vi bare gerne i gang

Nu vil vi bare gerne i gang med Politiken Cup 2015. I de sidste uger har vi brugt rigtigt meget tid på det faktum at der kommer 110-120 deltagere mere end vi plejer at have. Der er blevet regnet meget på om vi nu også har lokaler, borde, skakspil nok, og det har været lidt af et puslespil at få det hele til at gå op. I søndags var vi (Lars, Sigfred og jeg selv) forbi Konventum for at gennemgå alle lokaler og genoverveje bordopstillinger. Så er vi velforberedte, når vi skal have dirigeret det hele på plads.

Turen til Helsingør foregik med bilerne lastet til randen med skakspil og andet udstyr. Der bliver kørt nogle gange frem og tilbage for at få det hele med. Vi har indkøbt 50 nye sæt skakbrikker. Det var held i uheld at vi lige fandt et spil, hvor der manglede to sorte tårne. Så besluttede vi os for at gå alle 50 sæt igennem, og det viste sig at der manglede 6 sorte tårne og en sort springer. Desuden var der et hvidt tårn, der var i stykker. Surt show, men godt at vi opdagede det.

Jeg må indrømme at jeg den sidste uge bare har ventet på, at det hele skulle gå i gang. I morgen er det den store arbejdsdag, hvor det hele skal stilles op, men jeg glæder mig alligevel rigtigt meget. Det bliver hårdt, men også sk...sjovt! :-)

Ingen kommentarer: