fredag den 23. marts 2012

DM 2012

Så er der godt en uge til DM i Skak 2012 begynder. Traditionen tro ligger DM-stævnet i Påsken, og i år er ingen undtagelse. Det foregår i de velkendte omgivelse på Konventum i Helsingør, hvor Politiken Cup også afholdes.

En præsentation af arrangørteamet må vente til et senere indlæg, men jeg er i hvert fald med som dommer, fotograf og altmuligmand. Forhåbentlig bliver der lidt mere tid til at blogge denne gang - specielt i starten af DM-stævnet hvor det kun er Landsholdsklassen, som er i gang. Jeg satser på at dække de følgende emner undervejs:
  • Deltagerne - Både i Landsholdsklassen og længere nede i rækkerne.
  • Arrangørerne (som lovet) - Der er en del gengangere fra Politiken Cup teamet.
  • Stemningsrapporter/rundtur på Konventum.
  • Mine arbejdsopgaver.
  • Mine klubkammeraters præstationer - nåh nej, de er jo ikke tilmeldt (endnu...).
  • FIDE Arbiter - Denne titel kan jeg nu skrive på CV'et.
  • Andet stort og småt - Forslag er velkomne.
Følg med på den officielle DM-side.

    Ingen kommentarer: