onsdag den 27. marts 2013

En pils i baren

Jeg har sat mig i baren med en pils og så er der endelig tid til at blogge lidt. Ved bordet ved siden af er der fuld gang i analyserne. Jeg tror at det er Jens Kristiansens parti fra i dag og VerdensMester Jens fører selv an i analyserne. Jacob Aagaard og Per Andreasen giver kvalificeret modspil mens unge Mads Andersen holder sig lidt i baggrunden. Der er flere stærke mesterspillere, som giver deres besyv med, så varianterne flyver hen over brættet. Optrinnet trækker en del opmærksomhed fra skakuglerne.

I morgen starter de grupper, som endnu ikke er kommet i gang, så Konventum er så småt ved at blive fyldt med skakspillere. Vi har også fået flere dommere til at styre slagets gang i de næste dage, for der er mange partier i gang på samme tid. Samtidigt starter der en række af organisatoriske møder, hvor flere af arrangørerne også er involveret, så det kræver noget planlægning at sikre mandskab til alle opgaverne. Vi tror dog på at vi har styr på det hele.

Nå, men nu har jeg fået selskab af de 3 BMS'ere Tom Skovgaard, Michael Andersen og Lars-Henrik Bech Hansen, så jeg må hellere slutte indlægget her, mens jeg stadig kan koncentrere mig om skriveriet.


Ingen kommentarer: