lørdag den 7. august 2010

Næstsidste runde

Så er vi netop gået i gang med næstsidste runde. I går var der lynturnering, der vanen tro trak ud til et stykke over midnat. I dag har børneturneringen så været afviklet, men jeg slap dog for at være med til at arrangere den, så jeg kunne trods alt sove længe i dag.

I aften holder Peter Heine Nielsen foredrag om VM-matchen Anand vs. Topalov. Det skal nok blive en publikumstræffer.

Vi tager lige en "hot eller not":

Hot:
  1. Vejret er rigtig "hot" i dag. Der allerede temmelig lunt i konferencesalen.
  2. Jakob Aabling-Thomsen fra indtasterholdet kan lave en IM-norm med en remis i dag.
  3. Peter Svidler er taget hjem her til morgen, men han tilstedeværelse har virkelig været et hit. Han virker som en meget udadvendt person, og han skabte sig en dels nye fans undervejs.
Not:
  1. Jeg har haft svært ved at få tid til at skrive her på bloggen. Jeg bruger især meget tid på at tage billeder og videofilme, og det hele skal jo også redigeres og lægges ud til offentlig skue.
  2. Aabling skal møde Jonny Hector, og han spiller stensikkert IKKE på remis.
  3. Jeg synes jeg fornemmer at trætheden begynder at melde sig hos hele arrangørteamet.

Ingen kommentarer: